Saturday 29 August 2009

Summer days / Jours d'été

This summer, I stayed in Brittany instead of going to England. The few pictures I am posting today were taken between July 11th and July 15th in my local area.
I am only starting to learn how to identify butterflies, dragonflies , damselflies and other insects and I hope I haven't made any mistakes when naming them in my pictures.

I would welcome any comment about identification problems . Feel free to send an e-mail to this address : j.lenours@yahoo.co.uk

Cet été , je suis restée en Bretagne au lieu d'aller en Angleterre. Les quelques photos que je montre aujourd'hui ont été prises entre le 11 et le 15 juillet dans ma région.
Je suis une grande débutante en ce qui concerne l'identification des papillons, libellules et autres insectes et j'espère que je n'ai pas commis d'erreurs en les nommant dans mes images.

Toute remarque concernant des problèmes d'identification sera la bienvenue. Il suffit de m'envoyer un mel à cette adresse: j.lenours@yahoo.co.uk

No comments:

Post a Comment